Wypadek przy pracy

Obowiązki pracodawcy po zaistnieniu wypadku przy pracy

Wypadek przy pracy wymaga od pracodawcy podjęcia szeregu koniecznych działań, w tym czynności, które należy wykonać bezpośrednio po jego wystąpieniu. Postępowanie powypadkowe prowadzone przez pracodawcę powinno ...

Obowiązki pracodawcy po zaistnieniu wypadku przy pracy

Rejestr wypadków przy pracy

Na pracodawcy ciąży obowiązek prowadzenia rejestru wypadków przy pracy na podstawie wszystkich protokołów powypadkowych, a więc również tych nieuznanych za wypadki przy pracy ...

Rejestr wypadków przy pracy

Wypadek przy pracy - protokół powypadkowy

Obowiązek sporządzenia protokołu powypadkowego wynika z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 roku w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy (Dz.U. 2009 nr 105 poz. 870). W myśl rozporządzenia czynnością jaką powinien podjąć zespół powypadkowy zaraz po ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadku jest sporządzenie protokołu powypadkowego ...

Wypadek przy pracy - protokół powypadkowy