Umowa na zastępstwo a ciąża - zwolnienie lekarskie, prawo do urlopu oraz świadczeń

Od 1 stycznia 2022 roku zmienią się zasady doręczania pism urzędowych zarówno organizacjom, jak i osobom fizycznym. Co się zmieni?
Zmiana zasad wynika z wprowadzonych uregulowań dotyczących doręczeń1. Zgodnie z nimi organ podatkowy doręcza pisma na adres do doręczeń elektronicznych, a jeśli nie ma takiej możliwości, zgodnie z hierarchią sposobu doręczania pism określoną w ustawie.
Źródło: shutterstock
Od 1 stycznia 2022 roku do doręczeń, będą wykorzystywane dotychczas zgłoszone (na formularzach NIP-2, NIP-7, NIP-8, ZAP-3):
1Dział IV Rozdział 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz.1540 z późn. zm.)
Źródło: Ministerstwo Finansów