MF przypomina. Zaległy PIT wpłacamy na mikrorachunek podatkowy
Podatnicy, którzy w PIT za 2023 rok zanotowali niedopłatę podatku powinni go uregulować najpóźniej do 30 kwietnia tego roku. Wpłaty uiszczamy na indywidualny mikrorachunek podatkowy ...
Podatnicy, którzy w PIT za 2023 rok zanotowali niedopłatę podatku powinni go uregulować najpóźniej do 30 kwietnia tego roku. Wpłaty uiszczamy na indywidualny mikrorachunek podatkowy ...
Już w maju pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę zyskają dodatkowy dzień wolny od pracy. Wszystko za sprawą święta 1 maja przypadającego w 2021 roku w sobotę. Kiedy można...
Zapadł ważny dla gastronomii wyrok Trybunału Sprawiedliwości dotyczący opodatkowania podatkiem VAT sprzedaży posiłków na wynos. Restauratorzy mają powody do radości ...
Podatnicy, którzy jeszcze nie rozliczyli się ze skarbówką powinni się śpieszyć. Już jutro upływa termin złożenia rocznych rozliczeń podatku PIT za 2020 rok. Osoby rozliczające się przez Twój e-PIT muszą...
Na dzisiejszej konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki przedstawił szczegóły kolejnych etapów odmrażania gospodarki. Jak stwierdził - przyszedł czas na wznowienie działalności hoteli i gastronomii. W jakim zakresie i od kiedy...
Ministerstwo Finansów planuje wprowadzenie zmian w zakresie Split payment. Jak się okazuje MF rozważa rozszerzenie obowiązku stosowania podzielonej płatności na wszystkich przedsiębiorców. Czy będzie to korzystne dla przedsiębiorców?
Emeryci i renciści, którym w deklaracji PIT-40A wyszła niedopłata podatku PIT nie muszą się martwić sposobem uregulowania zaległego podatku. Jak informuje Ministerstwo Finansów niedopłata PIT zostanie uwzględniona w świadczeniach wypłacanych...
Do końca rocznych rozliczeń podatku PIT za 2020 rok zostały już tylko trzy dni. Podatnicy, którzy rozliczają się na deklaracji PIT-36 i chcą w tym roku wysłać deklarację za pośrednictwem...
Podatnicy, którym w rocznym rozliczeniu PIT za 2020 rok wyszła niedopłata podatku, zobowiązani są do jego uregulowania w urzędzie skarbowym w ściśle określonym terminie. Termin ten mija 30 kwietnia 2021...
30 kwietnia 2021 roku upływa termin składania niektórych deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego. Sprawdź, jakie druki należy wysłać do US najpóźniej 30 kwietnia ...