Limity podatkowe 2024. Mały podatnik VAT ponad 400 tys. zł mniej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował o wprowadzeniu zmian w telefonicznym kontakcie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych od dnia 20 lipca. Petenci mogą kontaktować się z Zakładem pod nowymi numerami telefonów.
» Z jakich form pomocy oferowanych przez ZUS można skorzystać w lipcu?
Osoby chcące skontaktować się z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, czy to w sprawach świadczeń wypłacanych z Tarczy antykryzysowej, prowadzonej działalności gospodarczej, czy też w kwestii pobieranych zasiłków, rent i emerytur nadal będą mogli to robić w formie telefonicznej. Zmienią się jednak numery telefonów poszczególnych infolinii ZUS. Dotychczasowe numery nie będą już aktywne.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował, że od 20 lipca przestają funkcjonować numery telefonów ZUS utworzone na potrzeby Tarczy antykryzysowej - 22 290 87 01, 22 290 87 02 oraz 22 290 87 03. Ich miejsce zastąpi rządowa ogólnopolska inforlinia, dostępna pod numerami:
Rządowa infolinia dostępna będzie w godzinach od 8.00 do 16.00.
» Układ ratalny w ZUS dla przedsiębiorców w trudnej sytuacji
Dla petentów dostępna będzie również ogólnopolska infolinia ZUS, dostępna w godzinach 7.00-18.00 pod numerem telefonu 22 560 16 00. Konsultant Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w ramach infolinii odpowie na pytania związane ze świadczeniami wypłacanymi w ramach Tarczy antykryzysowej, a także wypłacanymi rentami, emeryturami, zasiłkami (w tym dodatkiem solidarnościowym). Udzieli także pomocy osobom ubezpieczonym oraz płatnikom składek.