Odszkodowania za błędy skarbówki coraz mniejsze

Dostępny jest tylko jeden serwer do wymiany elektronicznej z ZUS, dlatego proces aktualizacji może być dłuższy – informuje ZUS. A dziś 10 maja, czyli mija termin dla płatników ZUS, którzy od kilku dni walczą z wysyłką dokumentów ubezpieczeniowych.
[aktualizacja 14.05.2019r.]: Koniec kłopotów technicznych. Wróć do automatycznego adresu wysyłki
Zmiana adresu wysyłki lekiem na problemy w Płatniku ZUS
Od początku tygodnia biura rachunkowe, księgowy i przedsiębiorcy napotykają na utrudnienia przy elektronicznej wysyłce dokumentów ubezpieczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Sytuacja jest na tyle poważna, że ZUS codziennie, od wtorku, publikuje komunikaty dotyczące tej sytuacji.
Dziś Zakład Ubezpieczeń przyznał, że „Dostępny jest tylko jeden serwer do wymiany elektronicznej z ZUS, dlatego proces aktualizacji może być dłuższy.” Dlatego informatycy radzą, by nie przerywać operacji pobierania danych i nie ponawiać jej. Każda taka dodatkowa próba wydłuża czas trwającej aktualizacji i nie pomaga w szybkim zakończeniu pracy w programie Płatnik.
Źródło: ZUS
Szczegółowa instrukcja zmiany adresu wysyłki