Do 25 stycznia JPK_VAT w zakresie ewidencji i deklaracji dla rozliczających się kwartalnie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że przywrócono pełną funkcjonalność programu Płatnik. Równocześnie prosi o zmianę ustawień przekazu elektronicznego dotyczącego adresu wysyłki dokumentów.
Wczoraj popołudniu pojawił się komunikat o przywróceniu komunikacji z ZUS w programie Płatnik. Przed weekendem pisalismy o problemach użytkowników tego programu z wysyłką dokumentów ubezpieczeniowych.
Wówczas lekiem na te kilkudniowe kłopoty z płynną pracą programu Płatnik ZUS była zmiana adresu serwera wysyłki.
Teraz - zgodnie ze wskazówkami z komunikatu - należy powrócić do poprzednich ustawień przekazu elektronicznego zaznaczając Automatyczny wybór w polu „Komunikacja automatyczna ZUS pod adresem”.
Źródło: www.zus.pl
Szczegółowa instrukcja zmiany ustawienia węzła dla wysyłki dokumentów z programu Płatnik dostępna jest pod linkiem: https://www.zus.pl/instrukcja-zmiany-ustawienia-wezla-dla-wysylki-dokumentow-z-programu-platnik