Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował, że na PUE ZUS mogą występować problemy z wyświetlaniem widoku w roli lekarza, płatnika i aplikacji ePłatnik.
<< Zmiany w PUE ZUS spowodowane e-ZLA >>
Aby panele wyświetlały się poprawnie, może być konieczne wyczyszczenie pamięci podręcznej w przeglądarce.
- W przeglądarce IE proszę wybrać kombinację klawiszy Ctrl+Shift+Delate i w oknie, które się wyświetli, proszę wybrać przycisk Usuń lub wybrać z górnego menu kolejno: Narzędzia – Opcje internetowe – zakładka Ogólne – w sekcji Historia przeglądania – przycisk Usuń – w oknie, które się wyświetli, proszę ponownie wybrać przycisk Usuń.
- W przeglądarce Mozilla Firefox proszę wybrać kombinację klawiszy Ctrl+Shift+Delete, z pola „Okres do wyczyszczenia” wybrać opcję „wszystko”, a po rozwinięciu menu „Szczegóły” zaznaczyć tylko opcję „Pamięć podręczna”, po czym kliknąć przycisk „Wyczyść teraz”.
- W przeglądarce Google Chrome proszę wybrać kombinację klawiszy Ctrl+Shift+Delete, z pola „Zakres czasu” wybrać opcję „Od początku”, a poniżej zaznaczyć jedynie opcję „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”, po czym kliknąć przycisk „Wyczyść dane”.
<< MPiPS: e-Zwolnienia lekarskie dopiero od 1 grudnia 2018 r. >>
Po wykonaniu tych czynności proszę zamknąć i ponownie uruchomić przeglądarkę.
Źródło: ZUS.pl
