Wygraj Insignię za paragon od mechanika

29.04.2016 09:00 (aktualizacja: )

Wygraj Insignię za paragon od mechanika

Konserwacja i naprawa samochodów osobowych, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych – to trzecia w kolejności dodatkowo premiowana branża w Narodowej Loterii Paragonowej. Paragony fiskalne zarejestrowane od 1 kwietnia do 30 czerwca 2016 r. na stronie loterii wezmą udział w losowaniu nagrody specjalnej, czyli samochodu Opel Insignia. Losowanie odbędzie się 18 lipca.

Wygraj Insignię za paragon od mechanika

Źródło: YAY foto

A tymczasem już 18 kwietnia odbyło się losowanie „branżowe", które objęło paragony zgłoszone w pierwszym kwartale 2016 r. z branży „prywatna praktyka lekarska i dentystyczna". Polacy zarejestrowali ponad 350 tys. takich dowodów zakupu. Losowanie specjalne co kwartał towarzyszy comiesięcznemu losowaniu Opla Astry i tabletów, w którym biorą udział wszystkie paragony wystawione za zakupy towarów lub usług na kwotę co najmniej 10 zł. Losowanie nagród będzie można obejrzeć w TVP3. Nagrania z losowania i wyniki będą też dostępne na stronie loterii.

>>> W piątek 29 kwietnia 2016 r. losowanie notebooków i tabletów <<<

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy mieć ukończone 18 lat i paragon fiskalny na minimum 10 zł oraz zarejestrować go na stronie loteriaparagonowa.gov.pl (link otwiera nowe okno w innym serwisie).

Narodowa Loteria Paragonowa to akcja edukacyjna Ministerstwa Finansów, dzięki której chcemy uświadomić Polakom, jak dużą rolę pełnią w uczciwym obrocie gospodarczym. I pokazać, że branie paragonu to wspieranie uczciwych przedsiębiorców i uczciwej konkurencji między nimi.

>>> Kasa fiskalna w 2016 roku <<<

Branże usługowe premiowane w loterii wytypowano w związku z wprowadzeniem w 2015 r. bezwzględnego obowiązku rejestrowania sprzedaży na kasach fiskalnych m. in. u fryzjerów, kosmetyczek, lekarzy i mechaników. Wybierając branże premiowane kierowaliśmy się też powszechnością i dostępnością usług. Ponadto jak wynika z badań realizowanych dla Ministerstwa Finansów, Polacy nie mają nawyków brania paragonu, zwłaszcza za usługi.

Źródło: MF