Przerwa w funkcjonowaniu usług sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

02.11.2015 09:00 (aktualizacja: )

Przerwa w funkcjonowaniu usług sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

W związku z realizacją kolejnego etapu wdrożenia Scentralizowanego Systemu Poboru, realizowanego w ramach programu e-Podatki wystąpią czasowe ograniczenia dostępności następujących usług:

Przerwa w funkcjonowaniu usług sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

Źródło: YAY foto

Od 2 listopada do 5 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą działały na danych aktualnych na 1 listopada br.

Od 6 listopada do 9 listopada usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą niedostępne.

W tych dniach podatnicy będą mogli skorzystać z możliwości weryfikacji statusu VAT i NIP telefonicznie lub osobiście w najbliższym urzędzie skarbowym.

Ponadto w dniach od 2 listopada do 9 listopada br. wyłączona zostanie możliwość składania wstępnie wypełnionych zeznań podatkowych (PFR).

Pełna funkcjonalność usług zostanie przywrócona 9 listopada br.

Za wynikłe niedogodności MF przeprasza.

Źródło: komunikat MF