Kolejna przerwa w usługach sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

10.11.2015 10:00 (aktualizacja: )

Kolejna przerwa w usługach sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

Do 16 listopada przedłużono przerwę w dostępności do usług pozwalających na sprawdzenie statusu VAT i NIP oraz wstępnie wypełnionego zeznania (PFR). W związku z realizacją kolejnego etapu wdrożenia Scentralizowanego Systemu Poboru, realizowanego w ramach programu e-Podatki Ministerstwo Finansów poinfomowało o możliwych czasowych ograniczeniach dostępności następujących usług:

Kolejna przerwa w usługach sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

Źródło: YAY foto

Od 9 listopada do 12 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą działały na danych aktualnych na 8 listopada br.

Od 13 listopada do 16 listopada usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą niedostępne.

W tych dniach podatnicy będą mogli skorzystać z możliwości weryfikacji statusu VAT i NIP telefonicznie lub osobiście w najbliższym urzędzie skarbowym.

Ponadto w dniach od 9 listopada do 16 listopada br. wyłączona zostanie możliwość składania wstępnie wypełnionych zeznań podatkowych (PFR).

Pełna funkcjonalność usług zostanie przywrócona 16 listopada br.

Źródło: komunikat MF