PIT-4R w nowej wersji na 2021 rok. Co się zmieniło?

Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało o dużej awarii systemów informatycznych, jaka ma miejsce od samego rana. Niedostępne są m.in. serwisy ePUAP, czy Obywatel.gov.pl.
AKTUALIZACJA: ,,Działanie SRP, CEPiK oraz platformy ePUAP zostało przywrócone. Oznacza to, że obsługa w urzędach może być prowadzona normalnie. Nadal trwają prace na przywróceniem działania e-usług oraz stron www: http://Pz.gov.pl , http://Epuap.gov.pl , oraz http://Cepik.gov.pl." - Ministerstwo Cyfryzacji
Ministerstwo Finansów na swojej stronie internetowej zamieściło komunikt informujący o dużej awarii sieci informatycznej, która doprowadziła do licznych trudności pracy urzędów w całym kraju. W wyniku awarii niedostępne są serwisy Obywatel.gov.pl, Pz.gov.pl, Cepik.gov.pl, Epuap.gov.pl. Brak dostępu można zauważyć również w przypadku serwisów SRP, CEPiK oraz ePUAP. Największe problemy występują w działaniu Systemu Rejestrów Państwowych, w których przechowywane są numery PESEL, dane z dowodów osobistych oraz aktów stanu cywilnego.
Aktualnie trwają intensywne prace nad usunięciem awarii. Czas rozwiązania problemu nie jest znany.
Dziś od godzin porannych niedostępne są serwisy https://t.co/Ewm9j9K5HS, https://t.co/MFJ2jnTvKk, https://t.co/5gE0nCYNTk, https://t.co/kGXSWYoYhr. Niedostępne są także systemy SRP, CEPiK oraz ePUAP. Trwają intensywne prace nad usunięciem awarii. Przepraszamy za utrudnienia. pic.twitter.com/yC8xySfSuq
— Ministerstwo Cyfryzacji (@MC_GOV_PL) 12 czerwca 2018