Skip to content

Aktualizacja programu Płatnik – rozwiązywanie najczęstszych problemów

24 maja 2017 r. w programie Płatnik wdrożono nowe metryki 107 i 108. Pobranie pakietu 107 kończy się komunikatem o wymaganym restarcie programu. Po ponownym uruchomieniu programu, w tle pobiera się metryka 108.

Program Płatnik - nowe porady
Źródło: YAY foto

Jeśli po aktualizacji w programie nie są widoczne certyfikaty, dokładny opis sposobu postępowania znajduje się w poradzie: http://www.zus.pl/firmy/program-platnik/poradnik/zmiany-w-obsludze-certyfikatow-w-programie.

Jeśli występują inne problemy, zachęcamy do korzystania z informacji dostępnych w poradniku.

  1. Podczas aktualizacji komponentów pojawia się „Błąd kopiowania” – link do porady
  2. Program Płatnik jest zainstalowany na systemie operacyjnym Windows XP. Po aktualizacji w programie nie widać certyfikatu użytkownika oraz nie można pobrać listy TSL – link do porady
  3. Podczas aktualizacji komponentów pojawia się „Wymagany restart aplikacji” – link do porady
  4. Komunikat przy pobieraniu komponentów, przy podpisywaniu oświadczenia: „Określono nieprawidłowy algorytm” – link do porady
  5. Podczas pracy w programie występują komunikaty dotyczące bibliotek programu: „Nupdater_com”, „NUSZklient_COM” – link do porady
  6. Podczas uruchamiania programu pojawia się komunikat: „Błąd losowania adresów” – link do porady
  7. Konwersja bazy danych po pobraniu aktualizacji programu – link do porady

UWAGA!

jest to uzupełnienie komunikatu opublikowanego na zus.pl 25 maja 2017 r.

Źródło: ZUS.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *