Krajowa Rada Doradców Podatkowych przypomina, że już wkrótce upływa termin składania wniosków w sprawie ubezpieczenia OC! Do końca grudnia zostało już niewiele dni, a 31 grudnia 2009 roku mija termin złożenia wniosku o ubezpieczenie OC na podstawie Umowy Generalnej. Dotychczas wnioski w tej sprawie złożyło tylko 10% osób ubezpieczonych w ubiegłym roku.
Wniosek o ubezpieczenie OC można wygenerować w serwisie KRDP. Po wydrukowaniu – wraz dowodem zapłaty – należy dostarczyć go do siedziby regionalnego oddziału KIDP.
W serwisie internetowym KIDP w zakładce „Ubezpieczenia OC” znajdują się następujące informacje:
- Umowa generalna ubezpieczenia OC
- Likwidacja szkody
- Umowa generalna ubezpieczenia OC w pytaniach i odpowiedziach
- Komunikat Komisji ds. Wewnątrzkorporacyjnych Krajowej Rady Doradców Podatkowych
- Stanowisko Krajowej Rady Doradców Podatkowych z 4 lutego 2004 r.
Źródło: KIDP
