Skip to content

Doradco, wykup OC

Krajowa Rada Doradców Podatkowych przypomina, że już wkrótce upływa termin składania wniosków w sprawie ubezpieczenia OC! Do końca grudnia zostało już niewiele dni, a 31 grudnia 2009 roku mija termin złożenia wniosku o ubezpieczenie OC na podstawie Umowy Generalnej. Dotychczas wnioski w tej sprawie złożyło tylko 10% osób ubezpieczonych w ubiegłym roku.

Wniosek o ubezpieczenie OC można wygenerować w serwisie KRDP. Po wydrukowaniu – wraz dowodem zapłaty – należy dostarczyć go do siedziby regionalnego oddziału KIDP.

W serwisie internetowym KIDP w zakładce „Ubezpieczenia OC” znajdują się następujące informacje:

  • Umowa generalna ubezpieczenia OC
  • Likwidacja szkody
  • Umowa generalna ubezpieczenia OC w pytaniach i odpowiedziach
  • Komunikat Komisji ds. Wewnątrzkorporacyjnych Krajowej Rady Doradców Podatkowych
  • Stanowisko Krajowej Rady Doradców Podatkowych z 4 lutego 2004 r.

Źródło: KIDP

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *