Skip to content

Koronawirus – dodatkowe linie tematyczne w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

W Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS  (tel. 22 560 16 00) uruchomiono specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat:

  1. zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 – zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
    << Ze względu na ryzyko koronawirusa nie idź do US. Liczba osób na sali obsługi zostanie ograniczona
  2. ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności – po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 – ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności.
    << Koronawirus: Na jakie wsparcie mogą liczyć przedsiębiorcy?
  3. w innych sprawach – tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
  • 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 – Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 – Informacje dla płatników.

Źródło: ZUS.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *