Koronawirus - dodatkowe linie tematyczne w Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS
W Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (tel. 22 560 16 00) uruchomiono specjalne linie tematyczne dla osób, które potrzebują informacji na temat:
zasiłku opiekuńczego i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 9 - zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji. << Ze względu na ryzyko koronawirusa nie idź do US. Liczba osób na sali obsługi zostanie ograniczona
ulgi i umorzenia oraz zawieszenia działalności - po uzyskaniu połączenia z infolinią ZUS – na klawiaturze numerycznej telefonu należy wybrać 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 7 - ulgi i umorzenia oraz zawieszenie działalności. << Koronawirus: Na jakie wsparcie mogą liczyć przedsiębiorcy?
w innych sprawach - tak jak dotychczas – po wybraniu 0 (połączenie z konsultantem), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy: