Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował, że od dnia 19 maja dostępny jest pakiet aktualizacyjny 9.01.001C programu PŁATNIK. Aktualizacja może być zainstalowana wyłącznie do programu PŁATNIK w wersji 01.001, 9.01.001A lub 9.01.001B.
Wersja programu PŁATNIK 9.01.001C powstała w celu:
- Usunięcia błędów utrudniających przeglądanie, a także obsługę i generowanie dokumentów ,,Informacji rocznej i miesięcznej”,
- Wprowadzenia zmian w sposobnie pobierania danych dla grupy ,,Świadczeniobiorcy ZUS”,
- Rozszerzenie zakresu obsługiwanych certyfikatów o certyfikat Centrum Kwalifikowanego EuroCert.
Plik zawierający pakiet aktualizacyjny programu PŁATNIK można pobrać korzystając ze strony Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dostępnej tutaj.
Uwaga! Zanim pobierzesz i zainstalujesz pakiet aktualizacyjny sprawdź, czy Twój program wymaga aktualizacji. W tym celu należy w programie PŁATNIK wybrać z menu opcję ,,Pomoc -> O programie” a następnie w prawym górnym rogu nowo otwartego okna sprawdzić wersję zainstalowanego programu.
Iwona Maczalska,
Na podstawie zus.pl
