Zakład Ubezpieczeń Społecznych podał godziny przyjmowania w okresie świąt Bożego Narodzenia oraz w Sylwestra, a także w okresie międzyświątecznym.
Zgodnie z informacją:
„Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, że w dniach poprzedzających Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok, placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zmieniają godziny obsługi. I tak w Wigilię (24 grudnia) i Sylwestra (31 grudnia) obsługa klientów będzie się odbywać do godziny 12.00. Jednak w przypadku placówek, w których nie ma dostępu do urzędomatu (urządzenia umożliwiającego automatyczną obsługę klientów), możliwe będzie składanie wniosków i dokumentów ubezpieczeniowych do godziny 15:00.
Zarówno w Wigilię, jak i w Sylwestra, w godzinach 7:00 – 15.00 do dyspozycji klientów będą konsultanci Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS, pod numerami telefonów: 801 400 987 – dla telefonów stacjonarnych, (22) 560 16 00 – dla telefonów stacjonarnych i komórkowych”.
www.zus.pl
