Aktywne formularze
Wnioski EES składane do Krajowej Jednostki do spraw Systemu Wjazdu/Wyjazdu w zakresie wprowadzania danych, zmiany, sprostowania lub usunięcia danych
Dz.U. 2025, poz. 1147 (załącznik 1-5)
Formularz obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2025 r.
Załącznik 1
Wniosek o dodanie danych do systemu wjazdu/wyjazdu, zgodnie z art. 19 rozporządzenia 2017/2226, w przypadku cofnięcia, unieważnienia lub przedłużenia pobytu krótkoterminowego
Załącznik 2
Wniosek o utworzenie, zgodnie z art. 14 ust. 8 rozporządzenia 2017/2226, rejestru indywidualnego i wpisu dotyczącego wjazdu/wyjazdu na wniosek obywatela państwa trzeciego przebywającego na terytorium państwa członkowskiego, którego pobyt krótkoterminowy rozpoczyna się bezpośrednio po pobycie na podstawie dokumentu pobytowego lub wizy długoterminowej i nie utworzono wcześniej rejestru indywidualnego
Załącznik 3
Wniosek o utworzenie rejestru indywidualnego, aktualizację ostatniego wpisu dotyczącego wjazdu/wyjazdu oraz usunięcie istniejącego rejestru, zgodnie z art. 20 rozporządzenia 2017/2226, w przypadku obalenia domniemania, że obywatel państwa trzeciego nie spełnia warunków związanych z okresem dozwolonego pobytu na terytorium państw członkowskich lub przestał te warunki spełniać
Załącznik 4
Wniosek o zmianę danych, zgodnie z art. 35 ust. 1–5 rozporządzenia 2017/2226, przez ich sprostowanie, uzupełnienie lub usunięcie w przypadku posiadania dowodów wskazujących na to, że dane zarejestrowane w systemie wjazdu/wyjazdu są niezgodne ze stanem faktycznym, niekompletne lub że zostały przetworzone w systemie wjazdu/wyjazdu niezgodnie z rozporządzeniem 2017/2226
Załącznik 5
Wniosek o usunięcie danych w przypadku uzyskania przez obywatela państwa trzeciego polskiego obywatelstwa lub objęcia go zakresem art. 2 ust. 3 rozporządzenia 2017/2226, zgodnie z art. 35 ust. 6 rozporządzenia 2017/2226
w formacie PDF:
doc_3625-0_A.pdf
Formularz w wersji aktywnej,
w formacie PDF
Liczba stron: 2
w formacie PDF:
doc_3625-1_A.pdf
Formularz w wersji aktywnej,
w formacie PDF
Liczba stron: 3
w formacie PDF:
doc_3625-2_A.pdf
Formularz w wersji aktywnej,
w formacie PDF
Liczba stron: 3
Aktywne formaty można wypełniać i przechowywać na komputerze.
Dokumenty takie są czytelne, eliminują możliwość popełnienia błędu przy wypełnianiu i można je archiwizować elektronicznie bez ograniczeń czasowych.
Wymagania techniczne niezbędne do poprawnego działania aktywnych formularzy.
Bonnier Business Polska Sp. z o.o. nie ponosi żadnych konsekwencji prawnych związanych z pobranymi i wykorzystanymi formularzami oraz nie prowadzi serwisu udostępnionych programów.
