Sam decyduj za co płacisz! Dostosuj program SKP® do swoich potrzeb.

 

Czy istnieje program do prowadzenia firmy lub biura rachunkowego, który można dopasować do swoich wymagań?  Jeśli prowadzisz własną firmę bądź biuro rachunkowe lub dopiero zamierzasz otworzyć swoją działalność to  zapewne szukasz odpowiedniego programu księgowego. Nie jest to łatwe zadanie.

 

Na rynku istnieją różne aplikacje: jedne są skomplikowane, inne za drogie, a te darmowe nie zawsze działają tak, jak byś tego oczekiwał. Jeśli potrzebujesz profesjonalnego narzędzia, które nie tylko będzie zgodne z przepisami, ale przede wszystkim ułatwi Ci prowadzenie firmy,  to wybór nie może być przypadkowy.

Jednym z programów finansowo-księgowych  wartych naszej uwagi jest program SKP®.  Aplikacja ta  istnieje na rynku polskim już od ponad 25 lat, przechodząc po drodze kolejne etapy rozwoju. Korzysta z niej blisko 18,4 tys. zadowolonych firm, księgowych i biur rachunkowych.

 

Dlaczego ten właśnie program jest warty uwagi?

Przede wszystkim dlatego, że doskonale dopasowuje się do potrzeb każdej firmy. Po przeglądzie dostępnych na rynku aplikacji to jedyny program typu „mała księgowość”, który samodzielnie skonfigurujesz. Nie daj się namówić na ogromne systemy, bo może się okazać, że są bardzo skomplikowane, kosztowne, a i tak większość ich funkcji się Tobie nie przyda!

 

Wybierz moduły, które potrzebujesz!


W podstawowej wersji SKP® poprowadzisz Księgę Przychodów i Rozchodów lub rozliczysz Ryczał Ewidencjonowany. I to za jedyne 119 zł netto! W razie potrzeby możesz SKP® uzupełnić o kolejne moduły i dodatki. Masz do wyboru wiele opcji: Płace i ZUS, Środki Trwałe, Kilometrówka, Delegacje krajowe i zagraniczne, Fakturowanie, Magazyn Podatek VAT wraz z obsługą Jednolitych Plików Kontrolnych JPK_VAT. Nie musisz się decydować od razu. Można je dokupić w każdym momencie użytkowania programu. Konfiguracja modułów to doskonałe rozwiązanie, masz wtedy pewność, że płacisz tylko za to, czego naprawdę potrzebujesz.

 

 

Twoja firma w chmurze.  Jednym kliknięciem wszystko pod ręką! 

SKP® to także nowoczesne rozwiązanie w Chmurze. Dodatkowy moduł SKP® 24 to usługa polegająca na automatycznej wymianie dokumentów pomiędzy SKP® zainstalowanym na komputerze stacjonarnym a aplikacją w chmurze. To wszystko, gdzie chcesz i kiedy chcesz.

Dzięki usłudze 24h/ dobę wystawisz faktury online, masz bieżący wgląd w dane swojej firmy oraz wprowadzisz do chmury wiele innych dokumentów. A na dodatek to wszystko w jednej chwili automatycznie zostanie ściągnięte do Twojego SKP®. Ten dodatkowy moduł do programu SKP® to nowoczesne i wygodne narzędzie pracy dla każdej firmy. Bez limitów ilości dokumentów, kontrahentów i produktów.

 

 

Bogactwo funkcjonalności…

Oprócz standardowych funkcji programu, SKP® ma kilka dodatkowych opcji, które ułatwią Ci podstawowe prace. I np. by mieć pewność, że wystawiasz fakturę na istniejącego nabywcę, można skorzystać z przydatnego rozwiązania, jakim jest pobieranie danych kontrahenta z GUS. Skrócisz czas wystawienia faktury, a pobrane zostaną automatycznie wstawione we właściwe pola. Jego stała aktualizacja da Ci pewność bycia na bieżąco ze zmieniającymi się przepisami prawnymi.

W tej aplikacji poprowadzisz wszelkie potrzebne rozliczenia płatności. Dowiesz się, czy należy spodziewać się wpływów, czy może jeszcze masz coś do zapłaty. Bezproblemowo przejdziesz przez proces korekty z tytułu nieuregulowanych płatności, zaczynając od wyliczenia jego terminu, po możliwość automatycznego wyksięgowywania dokumentów, a po jego zapłacie ponownie ujmiesz go do właściwej ewidencji.

Jeżeli masz samochód osobowy, którego dotyczą zakupy z 50% odliczeniem VAT-u, jednym księgowaniem uwzględnisz właściwą kwotę podatku naliczonego w ewidencji VAT, a pozostałą bezpośrednio w koszty lub do kilometrówki. Automatycznie rozliczysz też transakcje typu „odwrotne obciążenie”, sporządzisz właściwe deklaracje oraz zweryfikujesz status podmiotu w VAT.

 

Opieka posprzedażowa najwyższej klasy

Zakupiłeś program do małej księgowości, ale co dalej? Co w sytuacji, gdy dane ulegną uszkodzeniu albo nie będziesz wiedział, jak daną sytuację podatkową przenieść do programu? Nie martw się! Jako użytkownik programu SKP® otrzymasz od producenta opiekę posprzedażną w postaci dostępu do aktualnych wersji programu oraz profesjonalnej pomocy merytorycznej i technicznej. Dodatkowo w każdej chwili będziesz mógł uzyskać pomoc konsultantów oraz miał możliwość zgłaszania sugestii dotyczących aplikacji.

 

Pełna funkcjonalnie wersja testowa

Oprócz entuzjastycznych zapewnień różnych producentów o cechach programu, musisz mieć możliwość samodzielnie go sprawdzić. Z SKP® to możliwe!

Wejdź na serwis internetowy www.Ksiega-Podatkowa.pl  i pobierz pełną, darmową wersję tego programu księgowo-podatkowego. Masz na to aż 60 dni. Swobodnie zaksięguj i rozlicz kilka miesięcy swojej działalności i oceń, czy program Ci odpowiada. A jak już zdecydujesz się na jego zakup - otrzymasz bezpłatną opiekę posprzedażną aż do końca 2018 roku!  A jeśli założyłeś działalność do 100 dni przez dniem zakupu lub zmieniasz program na inny otrzymasz od nas aż 21% rabatu.

 

 

 

W programie, po zakupie pełnej wersji będziesz mógł kontynuować pracę na już wprowadzonych danych. Dodatkowo, oprócz nowych wersji programu, będziesz miał dostęp do bezpłatnych e-szkoleń, które ułatwia wdrożenie programu w Twojej firmie.

 

Autor:
Ewelina Mandziuk
Specjalista ds. finansów
www.Ksiega-Podatkowa.pl

  

artykuł sponsorowany